organizer

Vårt projektsystem hjälper dig genom både sälj- och produktionsprocessen. Genom att ha ett system med alla delmoment så sparar du tid, får bättre överblick på ditt företag, dina projekt och skapar därigenom ökad lönsamhet.

För vem?

Organizer är systemet för er som jobbar med projekt inom Bygg och Installationsbranschen och som vill få kontroll på ekonomi, inköp, dokumenthantering, mail och övriga aktiviteter. 

Varför organizer?

allt samlat på ett ställe

Organizer hjälper och följer dig genom alla delmoment i processen. Vi har skapat ett system och där integrerat ekonomi, mail, dokument och massa funktioner för att underlätta ditt arbete utan att behöva mer än ett system när du jobbar med försäljning och att hantera projekt. Vår tanke är att ekonomisystemet ska väljas för att passa ekonomer och Organizer ska vara bra för entreprenadarbete. 

dela din arbetsprocess

Organizer är ett fleranvändarsystem och beroende på rättighetsinställningarna så kan du och dina kollegor hjälpas åt med fullfölja uppgifterna. Som ansvarig kan du se att planerade aktiviteter genomförs och att uppgifter som att fakturera och skicka beställningar utförts. 

webbaserat

För att slippa krångliga installationer och för ökad tillgänglighet är programet webbaserat. Genom att alla data som dokument, ritningar och foton ligger i "molnet" är de ständigt tillgängliga.



 

Ordning & reda

När ni startar upp användningen av systemet så lägger ni upp er ekonomistruktur, hur kopplingen till ekonomisystemet ska integreras och hur era dokumentstrukurer ska se ut. När detta är gjort och användandet kommer igång kommer ni känna en trygghet i att det blir ordning&reda på era projekt.

snabbt och enkelt

Organizer är speciellt designat för en så enkel uppstart som möjligt. Utifrån ditt företags behov och struktur sätter du upp systemet. Därefter finns systemet där för att assistera dig och förenkla din process. Systemet är gjort av entreprenörer med stor erfarenhet som vet att man inte har tid att lägga på saker som inte tar projekten framåt.

SKALBARHET

För att inte komplicera användningen och för att öka överskådligheten så kan systemprocessen delas upp i mindre delar. Vill man tex. hålla isär Arbetsordrar och större projekt är detta en enkel inställning i systemet. Är det så att man vill att viss personal ska ha tillgång till hela systemet medans en projektledare bara ska ha tillgång till "sina" projekt så görs även detta på ett kick.

Så fungerar det!

Ekonomisk översikt
Ekonomisk översikt

För att lyckas med försäljning är det många saker att hålla koll på och hantera; kunder, vad man offererat och lyckats sälja, förfrågningsunderlag med ritningar och dokument, skapa kalkyler och få iväg sina offerter inom rätt tid och därefter bevaka dem och inspektera offertstocken. Läs mer hur du gör detta i Organizer.

För att lyckas med projektverksamhet är det viktigaste, förutom god hantverkskunskap, att ha god Ordning & Reda på dokument, 
kommunikation, aktiviteter samt ekonomin och skapa detta och ändå lägga minimal tid på administration. Organizer hjälper dig genom sina smarta funktioner att både skapa ordning, frigöra tid och presenterar klara besked hur dina projekt fortlöper.
Läs mer här.

Qreo AB
Bruksgatan 5
262 33 Ängelholm
Du når oss på 010 - 196 09 09.
E-post:
Info@qreo.se